Doprava a platba

DOPRAVA A PLATBA

Objednané zboží, které je Skladem, je k odeslání nejčastěji do 3 pracovních dnů ode dne potvrzení objednávky a uhrazení zboží (pokud je zvolena platba kartou či předem na bankovní účet), jinak do 3 pracovních dnů ode dne potvrzení objednávky.

 

V případě že je u Vámi objednaného Zboží uvedeno Dodání do 2-3 týdnů, budeme se snažit Zboží bude předat přepravci k přepravě co nejdříve, nejpozději do 3 týdnů ode dne obdržení platby (v případě zvolené platby předem Bankovním převodem na účet či platbě platební kartou) nebo ode dne Potvrzení objednávky (v případě platby Dobírkou).

 

V případě objednání Zboží s dostupností Na dotaz, bude Zboží dodáno ve lhůtě, kterou Vám sdělíme na Váš dotaz (odvíjí se zejména od dostupnosti materiálu pro výrobu), případně bude lhůta pro dodání Zboží uvedena v individuálním Potvrzení Objednávky.

 

ZPŮSOBY DOPRAVY

Doprava v ČR:

  • Zásilkovna - výdejní místo: 99,- Kč
  • Zásilkovna - doručení na adresu: 129,- Kč 
  • Osobní odběr v provozovně CF Paskov, s.r.o. - Cukrárny Fantazie, na adrese Místecká 358, 739 21 Paskov - ZDARMA

 

Doprava na Slovensko:​

  • Zásilkovna - výdejní místo: 99,- Kč ​
  • Zásilkovna - doručení na adresu: 159,- Kč 

Výdejní místo Zásilkovny pro doručení Vaší objednávky si zvolíte v závěru nákupu.

 

 

ZPŮSOBY PLATBY

  • Online platba kartou: Objednávku můžete zaplatit kartou online pomocí internetových platebních karet Visa a MasterCard. Při dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu v rámci, které zadáte údaje z Vaší platební karty a potvrdíte transakci. Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a my jako obchodník k nim nemáme přístup, ani je nikde neukládáme. Pokud by online platba selhala, zkuste prosím zaplatit znovu nebo si vyberte jiný způsob platby.​ Platba kartou online je ZDARMA.​
  • Online bankovním převodem: Objednávku můžete zaplatit také díky online platebnímu systému (zapojené banky najdete v seznamu níže). Tato platební metoda je ZDARMA.

Zapojené banky:

  • ePlatba+ pro klienty České spořitelny
  • ePlatba+ pro klienty Komerční Banky
  • ePlatba+ pro klienty mBank
  • ePlatba+ pro klienty Raiffeisen Bank
  • ePlatba+ pro klienty UniCredit Bank
  • ePlatba pro klienty ČSOB
  • ePlatba pro klienty Equa Bank
  • ePlatba pro klienty Poštovní spořitelny
  • ePlatba+ pro klienty Fio Banky
  • ePlatba pro klienty jiných bank

Ve 2. kroku objednávky si zvolíte jako způsob platby platbu online bankovním převodem a následně vyberete svou banku. V dalším kroku Vás přesměrujeme do Vašeho internetového bankovnictví. Po přihlášení se Vám zobrazí předvyplněný platební příkaz, který potvrdíte. Platba za Vaši objednávku bude v pracovní dny připsána na náš účet do 15 minut, v ostatní dny budou peníze na náš účet připsány následující pracovní den. K využití tohoto online platebního systému je potřeba mít aktivní internetové bankovnictví.

 

Poskytovatelem platební brány je obchodní společnost ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

 

Pro případné reklamace či dotazy k platbám se tedy můžete obrátit na společnost ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, email: platby-podpora@comgate.cz, tel: +420 228 224 267.

 

  • Bankovní převod: Při volbě bankovního převodu prosím převeďte peníze na náš účet do 7 dnů od zadání objednávky. Platba bankovním převodem je ZDARMA.

 

Bankovní spojení:

Fio Banka

Číslo účtu: 2002110210/2010
Variabilní symbol: číslo objednávky


IBAN: CZ78 2010 0000 0020 0211 0210
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX